Андрій Федорів: «Найголовніше – це відповідь на питання «що ми не робимо»

30/05/2012 | | Прокоментуй!

Андрій Федорів

Андрій Федорів – власник маркетинг-консалтингової компанії fedoriv.com. Більше 14 років він створює бренди і розроблює стратегії компаній на ринках СНД. Андрій також автор популярної бізнес-освітньої програми в kmbs «Стратегія=Ідея», проектів брендингу країни і міст. Під час бізнес-сніданку він розповів про творчість у бізнесі та створення нестандартних товарних пропозицій.

___________________

Якщо ви говорите про роботу з маленькими клієнтами, то, якби сильно я не любив всіх людей на світі, маленькі клієнти – це маленькі клієнти. Вони хочуть отримати набагато більше, ніж готові заплатити.

Якщо у вас багато компаній – вони мають бути розташовані у одному місці.

Треба концентруватися на тому, у чому в тебе є потенціал, а не на тому, що у тебе просто є.

Відсутність партнерів – це не є моя недружелюбність. Це є моя принципова позиція. Якщо я хочу дати 100% якості, то я повинен мати можливість на 100% впливати на результат.

Найголовніше – це відповідь на питання «що ми не робимо».

Досвід спілкування із хіпстерами у мене невеликий, але вони мені здаються трішки поверховими.

Якщо у вашої агенції немає вогню всередині, то це відчувається. Клієнт має відчувати, що його справді хочуть.

Ідея – це завжди ризик.

В кожній людині з народження є багато творчості, але у школі чи в садочку це починають вбивати. Дитина малює синє сонце, а їй кажуть, що сонце жовте, і якщо вона намалює синє – то отримає погану оцінку.

Якщо ви створюєте атмосферу, у якій щось звичайне не є припустимим, то тоді у вас усе буде добре.

Не можна вирішити абстрактну задачу. Чим конкретніша задача, тим легше її реалізувати.

Я раджу поділити творчий процес на два етапи: генерація ідей та реалізація ідей.
Не втрачайте тверезості погляду.

Коли є конкретна задача, то ви маєте стимулювати абсолютно божевільні, дебільні, несподівані рішення. Тільки після цього можна відбирати ідеї.

Фото - Тарас Безпалий
Спільно з Comman Business School та Наш Киев

Також варто прочитати:

Залишити коментар