Олексій Малицький «Сподіваюся, що багато людей починатимуть день із кави і Sammy Icon»

25/02/2013 | | Прокоментуй!

Олексій Малицький

Олексій Малицький запам’ятовується своїм знайомим тим, що носить різні шкарпетки. Він вважає це звичайною зручністю – не шукати пару, а вибирати рендомно. Рік тому Олексій не зміг знайти яскравих, позитивних шкарпеток для себе, тому вирішив разом з друзями змінити ситуацію на ринку. Сьогодні вже більше тисячі киян носять Sammy Icon, а через рік хлопці обіцяють одягнути всю Європу у свої шкарпетки.

___________________

Як з’явилися ідея створити Sammy Icon?
Ідея виникла у жовтні 2011 року. Я шукав позитивні шкарпетки для себе і не міг знайти. З партнерами ми вже мали на той час бізнес, пов’язаний з одягом. Вирішили, що ситуацію на ринку потрібно змінювати і запустили виробництво своїх шкарпеток. Стартовий капітал – це наші гроші, жодних інвесторів чи кредитів. У червні 2012 року з’явилася перша партія Sammy Icon. На цей момент у компанії четверо людей. І є люди, з якими ми працюємо на фрілансі: дизайнери, програмісти, кур’єри.

У чому унікальність ваших шкарпеток?
Sammy Icon – це ангел-охоронець всіх мандрівників і романтиків. З ним усюди класно: на вечірках, на прогулянках, в кіно. Шкарпетки – це дуже інтимна річ. Ти сидиш в офісі цілий день, важко працюєш і сьогодні, можливо, не найкращий день у твоєму житті. І раптом ти розумієш – тут усе так сіро, а у мене жовті шкарпетки. У тебе відразу покращується настрій. Це те, де ти можеш залишатися самим собою і не показувати це нікому. Я вважаю, що й люди у нас такі сумні, бо носять чорні шкарпетки. Ми стараємося це змінити вже давно.
Унікальність також у тому, що ми самі завозимо нитку. Це індійська бавовна, яку малюють в Європі, а сюди завозимо уже готову сировину. У нас італійські машини. Ми співпрацюємо з креативними дизайнерами і плануємо випускати капсульні колекції.

Що було найважчим на початку створення проекту?
Я вважаю, що якщо у тебе є ліва і права рука, то нічого не важко. Інше питання у самій бізнес-моделі й у сфері, в якій починаєш бізнес. В Україні, загалом, яким би ти бізнесом не зайнявся – майже нема конкуренції. Тут багато вільних ринків. Будь-яка ідея може бути реалізована тут і може окупити себе. Найскладніше було налагодити виробництво. Я жив довгий час на два міста – Київ-Львів.
Було складно знайти спільну мову з технологами на виробництві. Вони не хотіли втілювати наші ідеї, бо, за їх словами, ніхто такого не купить. Я платив, відповідав і чув від людей: «Нам подобається все, що ти придумав, але давай зробимо чорні шкарпетки». Зараз нас уже розуміють. Потрібно просто змінювати мислення людей, тому що вони можуть упускати якісь моменти.

1

Як вдалося налагодили виробництво?
Ми довго шукали партнера, який би з цим допоміг. Переважно це дуже старого зразка бізнеси, якими керують неефективно і у яких важко щось змінити. Все ж знайшли адекватних людей, спільно з ними інвестували в навчання персоналу і машини. Зараз є фабрика, яка виконує наші замовлення. Ми самі завозимо нитки. Звичайно, буває різне, але загалом ми задоволені.

Хто розробляє дизайн?
Дизайн останньої колекції розробляли в Європі. Зараз ми співпрацюємо з дизайнерами з Білорусії, України. До 8 березня готуємо спільну колекцію із зіркою українського шоу-бізнесу. Хто це – поки секрет.

Поки ваші шкарпетки – це яскраві, найчастіше геометричні принти. Змінювати дизайн будете?
Звичайно. Оскільки у команді були переважно чоловіки, то ми від початку орієнтувалися на чоловічий дизайн. Цією весною буде представлена і жіноча колекція. Минулого року ми усі сили і ресурси віддавали на покращення якості. Зараз вважаємо, що досягли високого рівня. Усе, що нам залишається – збільшити кількість дизайнів, щоб кожен міг прийти і вибрати щось для себе.

1

Ти носиш свої шкарпетки?
Звичайно, я й зараз у них. На мені Visp Violet і Saillon Blue, я завжди ношу дві різні шкарпетки. Це часто дивує людей. Мої знайомі розказують своїм друзям, що я прихожу в гості в різних шкарпетках. Для мене це лише зручність. Я не шукаю пару, весь час витягую 2 будь-які шкарпетки і вони разом виглядають суперово. На початку березня ми плануємо легалізувати такий підхід до вибору шкарпеток. І я на собі відчуваю, що ми дійшли до ідеальної якості. Ми не дивимося на те, що роблять в Україні. В Україні у нас немає аналогів, як за ціною, так і за якістю. Тому наші клієнти – це люди, у яких є почуття стилю і завжди позитивний настрій.

Зараз шкарпетки Sammy Icon можна купити в онлайні?
Нашу продукцію можна вже зараз знайти приблизно у 30ти магазинах. Робимо також пробні партнерські угоди з Росією, а недавно відправили зразки у Америку. Ми український проект, але націлені на те, щоб вийти за межі нашої країни уже через рік і відправляти продукцію як мінімум до Європи. Хочемо, щоб люди пишалися проектом, який зроблений в Україні, щоб напис “made in Ukraine” приносив додану вартість усьому, на чому це написано.

Ви сприймаєте колекцію шкарпеток Sammy Icon, як сувенірну чи й таку, що підходить на щодень?

Ми переконані, що це продукт, який щодня може піднімати тобі настрій. Це річ, з якої найчастіше починається день. Я сподіваюся, що багато людей починатимуть день із кави і наших шкарпеток. Це чимось покращує цей світ. Ми віримо в те, що робимо життя яскравішим.
Перший дзвінок 1 січня 2013 року об 11 ранку – був від мого знайомого Колі з проекту ШТУКИ. Він сказав, що прокинувся і найперше одягнув наші мегапозитивні шкарпетки і вірить, що вони зроблять яскравим весь наступний рік. Це було надзвичайно приємно, ми довго сміялись!

Також варто прочитати:

Залишити коментар